Udmeldelse af en spejder fra De Blå Spejder I Rårup.
Udmeldelse af din spejder skal være skriftligt. Skriv derfor din udmeldelse til Email adr. deblaaspejderiraarupkassereren@gmail.com Udmeldelsen gælder fra mail-dato. Hvis udmeldelse sker efter en ny sæson er påbegyndt, gælder en påbegyndt kontingentopkrævning, og der skal derfor betales for perioden, selvom dit barn ikke kommer til spejder mere. Vær derfor opmærksom på følgende datoer:
Forårssæsonen løber fra 1. januar – 31. juni ( betales 28 - 31 Januar via Medlemsservice )
Efterårssæsonen løber fra 1. juli – 31. december ( betales 28 - 31 August via Medlemsservice )
Hvis dit barn fx. vil udmeldes efter en sommerferie, så skal du skrive før sommerferien, fordi kontingentsystemet allerede starter på efterårssæsonen d. 31. juni. Det samme gælder omkring nytåret; forårssæsonen starter d. 1. januar.
Spejderne tilbage betaler ikke fejl indbetalt kontigent.
Tak for denne gang.
Skulle lysten til spejderlivet vende tilbage en anden god gang, er i altid velkommen tilbage igen.
MVH. De Blå Spejdere I Rårup.